dissabte, 21 de juliol del 2007

I QUE ÉS LA VERITAT ?




Amb aquesta foto, encetava el meu primer “flog”. I amb aquesta mateixa foto encete, el que espere siga el meu nou BLOG i definitiu. ¿Els motius?, és ben senzill… El punyeter Fotolog s’ha posat impossible. Puc passar per alt que acoten l’espai per als textos, puc passar per alt que no més em deixen penjar una foto per cada article, puc passar per al que eliminen serveis com els avisos, però el que realment em toca la moral, és que acoten la inclusió de comentaris sols als membre del fotolog.



Així que ací teniu el meu nou blog, on espere que aquestes circumstancies no és donen, i tothom, i “totdon”, diga el que li vinga en gana. Si és per a bé, m’unflaré com l’arròs massa cuit, si és per a mal, ho assumiré i m’enriquiré dels errors comesos

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Eixa imatge amb què encetares l'antic fotolog i encetes ara el nou, s'assembla molt a la porta de la Sagrada Família, no?

Et seguiré ací també i on escrigues, ja estic massa engantxada a les teves històries, al teu sentit de l'humor virtualment parlant... A l'essència d'eixa Llosa de Ranes, ja sense cabres, que segur viu en tu. Les grans persones, tenen arrels de grans pobles.

Ei! Sí, em rodetge de bons xorbos,eh? Però el que jo vull no em fa cas... :,(

Petonets i a seguir gaudint de l'estiu...;)
Vivim_la_vida

Anònim ha dit...

donde

iskio ha dit...

Vivim, moltes gràcies.

i l'altre comentari... ¿donde? ¿donde que? especifica mante, especifica.

Anònim ha dit...

que collons que tens estava fent proves donde reeeeeeees

Anònim ha dit...

a i soc ESCARLATA rei puedo hacer realidad todos sus sueños jajaj a mandar i sus sueños se haran realidad
ni de conya jajaj